Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Χοιρινό με πράσα (ή λάχανο) αβγολέμονο



Τώρα που χειμωνιάζει, τέτοια φαγητά είναι ό,τι πρέπει! Το συγκεκριμένο μπορεί να φτιαχτεί με πράσα ή άσπρο λάχανο, ενώ όλα τα υπόλοιπα υλικά παραμένουν τα ίδια. Για 2 άτομα θα χρειαστούμε:
  • Περίπου 300 γρ. χοιρινό κομμένο σε μπουκιές
  • 1 μέτριο κρεμμύδι φιλοκομμένο
  • 3 μέτρια πράσα σε φέτες πάχους 2-3 εκατοστών ή περίπου το 1/3 από ένα μεγαλούτσικο λάχανο κομμένο σε κομμάτια (υπολογίστε ότι όταν μαγειρεύεται το λάχανο χάνει πολύ από τον όγκο του)
  • 1-2 καρότα σε φέτες
  • Λίγο σέλινο κομμένο (λίγα κλαράκια)
  • Ελαιόλαδο
  • Αλάτι
  • Πιπέρι
  • 1 αβγό
  • Χυμός 1/2 ή 1 λεμονιού
Σε μια κατσαρόλα σωτάρουμε σε ελαιόλαδο το κρεμμύδι και προσθέτουμε το χοιρινό για να πάρει χρώμα. Μέσα και τα πράσα ή το λάχανο και σωτάρουμε λίγο ακόμα για να μαραθούν. Προσθέτουμε το καρότο και το πιπέρι μαζί με λίγο βραστό νερό. Χαμηλώνουμε τη φωτιά (σε μέτρια) και αφήνουμε να βράσει μέχρι να μαλακώσει το κρέας προσθέτοντας κάποια στιγμή σχετικά προς το τέλος το σέλινο και το αλάτι. Αν χρειάζεται προσθέτουμε περιοδικά λίγο νεράκι και φροντίζουμε στο τέλος να υπάρχει λίγο ζουμάκι στην κατσαρόλα. Ετοιμάζουμε το αβγολέμονο, το προσθέτουμε στο φαγητό και σερβίρουμε. Νόστιμοοοο! :)

2 σχόλια:

Μαίρη (Ginger)

Αλεξάνδρα μου επειδή τον τελευταίο καιρό έχω κάνει μιά σειρά από συνταγές με αυγολέμονο μάλλον το ΣΚ θα την δοκιμάσω την συνταγή αυτή... Σάββατο πρωί στη Λαική για πράσσα και χοιρινό εδώ ....ουυυυυ όλο χοιρινά τρώνε. Σ'ευχαριστώ γιά την ιδέα καλή μου

Μαίρη (Ginger)

Αλεξάνδρα μου έψαξα το blog σου αλλά δεν βρήκα το email σου. Εχω μιά συνταγή που θα μεταφράσω και θα σου στείλω με φωτογραφία επίσης. Να την δοκιμάσεις και αν σου αρέσει να την ανεβάσεις και με όποια διαφοροποίηση μπορεί να σκεφθείς. Γιατί? Γιατί απλά μου αρέσει η απλότητα του blog σου. Την καλημέρα μου. (Στείλε μου ένα email σε παρακαλώ - το email μου θα το βρεις στο προφιλ μου) Καλή σου μέρα

Cozy kitchen moments...and more!   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP  

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...